Mentoring Kariery
Współczesny rynek pracy jest pełen wyzwań i bardzo dynamicznie się zmienia. Rozwiązania, do których byliśmy przyzwyczajeni przestają się sprawdzać, a też decyzje, które podjęliśmy na początku naszej ścieżki zawodowej z czasem przestają być satysfakcjonujące. Mentoring kariery to proces, w którym wspólnie odkrywamy cel Twojej kariery zawodowej oraz określamy konkretne kroki do jego osiągnięcia.
Dla kogo jest mentoring kariery:
– jesteś w punkcie, w którym nie wiesz co chcesz zawodowo robić, żeby dawało satysfakcję?
– Twoja obecna sytuacja zawodowa nie daje Ci satysfakcji, chcesz zmiany, ale nie wiesz jakiej?
– masz pomysł na siebie, wiesz co chcesz osiągnąć ale nie jesteś pewien czy to właśnie to, albo jakie kroki do realizacji pomysłu podjąć?
– wydaje Ci się, że w Twojej sytuacji osobistej/zawodowej nie możesz liczyć na spełnienie zawodowe?
– i wiele innych sytuacji, możliwości i powodów…
Jak wygląda proces mentoringu?
1. Spotykamy się na diagnozie zawodowej – Ty uzupełniasz ankietę, a podczas spotkania omawiamy ją tak, żebym jak najlepiej mogła poznać Twoje potrzeby i oczekiwania.
2. Podpisujemy umowę, w której uzgadniamy zasady naszej współpracy oraz mierzalne efekty mentoringu – zobaczysz, że to naprawdę działa!
3. Spotykamy się co 2 tygodnie na 6/7 sesjach trwających ok. 90 minut. Podczas sesji poruszamy takie tematy jak:
– Twoje wartości i przekonania;
– Zasoby (fizyczne, finansowe, czasowe itd.) i możliwości ich wykorzystania;
– Odkrywamy Twoje talenty, określamy umiejętności i kompetencje;
– Przyglądamy się rynkowi pracy i możliwościom, które daje (czy to etat, czy własna działalność);
– Określamy Twój indywidualny cel oraz sprecyzowany plan działania (w jakim czasie, jakie konkretne kroki podejmiesz);
– Wspólnie przygotowujemy Twoje CV oraz profil na LinkedIn (robimy to tak, żebyś w przyszłości z łatwością mógł stworzyć nowe CV albo edytować profil) oraz ćwiczymy rozmowę rekrutacyjną;
– Opracowujemy plan zbudowania Twojej marki osobistej oraz stworzenia biznesowej sieci kontaktów.
4. Po zakończeniu cyklu sesji po kilku miesiącach spotykamy się na sesji follow-up żeby omówić Twoje sukcesy, przeciwności które pojawiły się w realizacji celu, zweryfikować plan działania i ewentualnie zaplanować kolejne kroki.
Przez cały proces dzielę się z Tobą moim wieloletnim doświadczeniem i wiedzą z zakresu rekrutacji, doradztwa zawodowego oraz rynku pracy. Możesz liczyć na moje pełne merytoryczne wsparcie i zadania do pracy własnej, które pozwolą Ci lepiej poznać siebie, oczekiwania czy blokujące przekonania.
Cena:
– Zawiera 6/7 90 min sesji mentoringowych online;
– Sesję diagnozy zawodowej oraz sesję follow-up GRATIS;
– Materiały pdf (m.in. instrukcję skutecznego CV);
Jeżeli chcesz skorzystać z mentoringu kariery, albo masz pytania/wątpliwości co do procesu, to zapraszam do kontaktu na: kontakt@hrmama.pl
Konsultacja
Konsultacja to ok. 60 minutowe spotkanie online, podczas którego omawiamy nurtujący Cię zawodowy problem (jeden albo kilka). Bardzo często postrzegamy zawodowe wyzwania, negocjacje z przełożonym czy rozmowę rekrutacyjną w kontekście szkolnych egzaminów, w których ktoś (rekruter lub przełożony) będzie nas oceniał, a sukces tych rozmów zadecyduje, czy jesteśmy wartościowi czy nie. Stresuje nas to, determinuje nasze poczucie wartości. Po konsultacji nie tylko rozwiejesz wszelkie wątpliwości w nurtujących Cię kwestiach, dowiesz się również jak w przyszłości i w innych okolicznościach wykorzystać tę wiedzę np. jak argumentować podwyżkę, negocjować warunki powrotu, odpowiadać na pytania rekrutacyjne itd.
O czym możemy porozmawiać podczas konsultacji:
1. Powrocie na rynek pracy po przerwie (np. urlopie wychowawczym / dłuższej przerwie);
2. przebranżowieniu jeżeli chcesz zmienić swoją ścieżkę zawodową;
3. Negocjacjach np. zmian warunków zatrudnienia / podwyżki / trudnej sytuacji z przełożonym;
4. Poćwiczyć rozmowę rekrutacyjną;
I wiele innych, napisz do mnie na: kontakt@hrmama.pl i zobaczymy jak mogę Ci pomóc, bo być może wcale nie potrzebujesz konsultacji a np. recenzję CV albo mentoring kariery?
Jeżeli interesuje Cię konsultacja, napisz do mnie na kontakt@hrmama.pl i wybierzemy dogodny termin na spotkanie. Jeżeli w wiadomości od razu opiszesz swój problem będę mogła się lepiej przygotować.
Korekta CV
Stworzone przez Ciebie CV nie działa? Chociaż wysyłasz je na wiele ofert nie ma żadnych odpowiedzi, albo chcesz sprawdzić czy to, co zrobiłeś jest dobre, zgodne z obowiązującymi trendami? A może napisałeś CV po angielsku i chcesz się upewnić, że językowo wszystko jest tak, jak być powinno?
Prześlij mi swoje CV w wersji doc albo pdf na adres: kontakt@hrmama.pl, możesz do wiadomości załączyć przykładowe oferty pracy, które Cię interesują oraz opisać swoją sytuację zawodową. Po zaksięgowaniu wpłaty, w przeciągu 3 dni roboczych otrzymasz ode mnie wiadomość zwrotną z recenzją CV. W zależności od tego jak ustalimy mogą być to – sugestie poprawek oraz wskazówki na przyszłość, albo będę działać na Twoim pliku i bezpośrednio na nim nanosić zmiany i poprawki (językowe / stylistyczne / zmiany w formatowaniu i stronie wizualnej).
CV
CV to nasza wizytówka, pierwszy kontakt rekrutera z nami, naszą zawodową ofertą. Teorii na temat tego, jak powinno wyglądać CV jest bardzo wiele. W zależności od tego do jakiej firmy aplikujemy, kto będzie rekrutował, stanowiska o które się staramy, nie mówiąc o kraju, w którym chcemy pracować. Bardzo często nasza życiowa szansa zależy od skuteczności tego jednego dokumentu. Dlatego jeżeli nie czujemy się pewnie w tworzeniu CV dobrze jest zlecić stworzenie tego dokumentu ekspertowi.
Tworzę CV od ponad 8lat na stanowiska najróżniejszego szczebla (m.in. menadżerów, dyrektorów, członków zarządu oraz specjalistów, pracowników fizycznych i magazynów). Dla osób, które dopiero zaczynają swoją karierę zawodową oraz dla tych, którzy przez wiele lat byli poza rynkiem pracy i chcą na niego wrócić. Miałam przyjemność tworzyć bardziej „szalone” CV np. z motywem z Sex Education czy Wonder Woman (oczywiście dopasowane do profilu zarówno kandydata jak i firmy, do której aplikował) jak i te bardzo formalne w treści i formie dla dyrektorów finansowych czy prawników.
Jak wygląda realizacja CV?
1. Decydując się na tę usługę napisz do mnie na: kontakt@hrmama.pl Prześlij mi: ostatnie CV, interesujące oferty oraz kilka słów o sobie;
2. Umówimy się na krótką konsultację online podczas której poproszę o rozwinięcie tematów, które mogą mieć znaczenie i być wartościowe w CV (np. kwestia osiągnięć, zakresu obowiązków itd.);
3. Realizację CV rozpoczynam po zaksięgowaniu wpłaty i otrzymaniu wszystkich niezbędnych informacji;
4. CV realizuję w zależności od wybranej opcji:
język polski standard 4 dni robocze / ekspres 2 dni robocze
język angielski standard 6 dni roboczych / ekspres 3 dni robocze
Przy realizacji wersji polskiej i angielskiej najpierw przesyłam do akceptacji wersję polską, a dopiero później w wyznaczonym czasie wersję angielską.
5. Akceptacja zlecenia – zawsze przesyłam CV do sprawdzenia (najlepiej poświęcić temu 2/3 dni i kilkukrotnie zapoznać się z dokumentem). Ponieważ to jest Twoje CV i Twoja wizytówka to Ty musisz czuć się z nim dobrze i mieć poczucie, że dobrze Cię reprezentuje. Dlatego jeżeli CV mija się z prawdą, nie czujesz się swobodnie z jakimś sformułowaniem, nie podoba Ci się kolorystyka itp. Wszystko możemy poprawić. Na uwagi do CV czekam maksymalnie tydzień i możemy 3 razy poprawiać treść i raz zmienić cały układ dokumentu.
CV otrzymujesz ode mnie w wersji edytowalnej i pdf. W zależności od Twoich preferencji może powstać w Word albo Canva.
Oczywiście w czasie realizacji zlecenia jesteśmy w kontakcie, jeżeli coś Ci się przypomni zawsze możesz mi o tym napisać, czy też jeżeli pojawi się jakaś konkretna oferta, na którą chcesz zaaplikować. Zawsze też służę poradą w kwestii samego pisania CV (dlaczego tak, co jest ważne, jak interpretować oferty pracy) i doradzam czego możesz się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej, na jakie pytania do CV lepiej mieć przygotowaną gotową odpowiedź i jak podkreślić swoje atuty jako idealnego kandydata.
Na temat LinkedIn jest wiele opinii. Dla jednych to biznesowy facebook, dla innych jeżeli nie ma Cię na LinkedInie to nie istniejesz. Na pewno jest to idealne miejsce do budowania swojej marki osobistej, pozycji eksperta, tworzenia biznesowej sieci kontaktów. Dodatkowo, dla wielu branży jest to idealne miejsce na złapanie kontaktu z rekruterami i znalezienie nowej pracy. Innym atutem LinkedIn jest to, że o ile w CV mamy jakieś ograniczenia co do ilości informacji i formy ich przekazu, tak na LinkedIn możemy zamieścić wszystko. Szczegółowo opisać doświadczenie zawodowe, wymienić wszystkie miejsca pracy i zrealizowane kursy nawet 20lat wstecz. Dodać linki do zrealizowanych projektów czy napisanych artykułów. Możliwość dawania i przyjmowania referencji od innych zarówno klientów jak i współpracowników czy wykładowców i kolegów ze studiów również stanowi ogromną wartość. Co więcej, możemy wchodzić w relacje z innymi, chwalić się swoimi osiągnięciami, a w chwili potrzeby poprosić o pomoc czy to przy szukaniu specjalistycznych kursów, innych specjalistów czy nowego miejsca pracy. Dlatego profil na LinkedIn po prostu warto mieć!
Jak wygląda realizacja profilu na LinkedIn?
1. Decydując się na tę usługę napisz do mnie na: kontakt@hrmama.pl;
2. Umówimy się na krótką konsultację online, w której ustalimy na czym konkretnie Ci zależy – jaki efekt ma mieć Twój profil, udzielisz mi wszelkich informacji oraz dostępu do swojego konta (jeżeli nie czujesz się z tym komfortowo, mogę stworzyć dla Ciebie taki profil w wersji doc, a Ty tą treścią uzupełnisz swój profil);
3. Realizację zamówienia rozpoczynam po zaksięgowaniu wpłaty i otrzymaniu wszystkich niezbędnych informacji;
4. Profil LinkedIn realizuję w zależności od wybranej opcji:
język polski standard 4 dni robocze / ekspres 2 dni robocze
język angielski standard 6 dni roboczych / ekspres 3 dni robocze
Przy realizacji wersji polskiej i angielskiej najpierw realizuję wersję polską, a po jej akceptacji wersję angielską. Jeżeli zdecydujesz się również na CV to najpierw zrealizuję właśnie CV, a po jego akceptacji LinkedIn.
5. Akceptacja zlecenia – po stworzeniu / uzupełnieniu Twojego profilu czekam na jego akceptację (najlepiej poświęcić temu 2/3 dni i kilkukrotnie zapoznać się z profilem). Ponieważ to jest Twój profil i Twoja wizytówka to Ty musisz czuć się z nim dobrze i mieć poczucie, że dobrze Cię reprezentuje. Dlatego jeżeli profil mija się z prawdą, nie czujesz się swobodnie z jakimś sformułowaniem itp. Wszystko możemy poprawić. Na uwagi do profilu czekam maksymalnie tydzień (7 dni od momentu wysłania prośby o akceptację zlecenia) i możemy 3 razy poprawiać treść.
Oczywiście w czasie realizacji zlecenia jesteśmy w kontakcie, jeżeli coś Ci się przypomni zawsze możesz mi o tym napisać, czy też jeżeli pojawi się jakaś konkretna oferta, na którą chcesz zaaplikować. Zawsze też służę poradą w kwestii samego korzystania z LinkedIn (dlaczego tak, co jest ważne, jak budować sieć kontaktów itp.)